Derya baykal örgüleri, yakadan başlamalı hırkalar,bebek battaniyeleri, bebek örgüleri, Hediye kutusu yapımı | 2014 kadin modasi

15 Mayıs 2013 Çarşamba

0 Hediye kutusu yapımı

ihtiyacınız var:

* Tuvalet kağıdı / kağıt havlu rulo * Cracker Snaps - benim yerel Ambalaj Özellikleri mağazasında benim satın aldı. (Onlar Seattle ve Redmond WA ve Portland yerler var, OR.) Sen Olde İngilizce Kraker gibi bazı ambalaj / parti kaynağı siteleri, onları çevrimiçi bulabilirsiniz. Onlar 25 kraker için yaklaşık 4,25 $ olduğunu. * Kağıt mendil * Kurdele * Kart Stoğu * Bant veya tutkal tüp içinde gitmek * Hediyeler (şeker, para, küçük oyuncaklar, vb)











1. Tüm güzellikler ile tüp doldurun. Sen düşmesini önlemek için açıklıklar üzerinde bant küçük bir parça koymak seçebilirsiniz. Bilmiyordum, ama sonra parti poppers bitirme zaman çok dikkatli olmak zorunda.
2. Istediğiniz boyutu için kağıt mendil kesin .
3. Doku kağıt rulo sarın. Eğer kağıt mendil içinde sarın sonra rulo dışına kraker ek yerleştirin. Bazı deneme sonra bu kağıt mendil ve stok kartı arasında ise kraker iyi enstantane bulundu.
4. Istediğiniz uzunlukta kartınızı stok kesin ve rulo dış eklemek. Üzerinde kalması için yapışkan veya bant kapattı.
5. Şerit koordine ile rulo uçları kapalı kravat. Ben kağıt mendil kenarları bitirmek için oya makaslar kullanılır, ancak bu gerekli değildir.

6. Bunları kullanabilmek için eğlenceli bir parti! Yaratıcı olun. Bu evleniyor ya da bekliyoruz başkalarına anlatmak için böyle bir eğlenceli bir yol olacaktır. Ben dolar faturaları ile benim doldurulmuş. Benim en büyük kızı küçük oyuncaklar veya şeker (meee tooo!) Daha bu çok daha istiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

2014 kadin modasi Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates