Derya baykal örgüleri, yakadan başlamalı hırkalar,bebek battaniyeleri, bebek örgüleri, YILDIZ ÇİÇEKLİ BEBEK PATİĞİ | 2014 kadin modasi

18 Kasım 2013 Pazartesi

0 YILDIZ ÇİÇEKLİ BEBEK PATİĞİ

YILDIZ ÇİÇEKLİ BEBEK PATİĞİ

MERHABALAR

Daha önce yaptığım patiklerim ile aynı teknikle yaptığım bebek patiği ve saç bandını paylaşmak istiyorum sizlerle... 

Bu defa farklı olarak Yıldız Çiçeği kullandım Çalışmalarımda. Çiçeğin yapılışı biraz yordu beni ama sonuca değdi diye düşünüyorum...



Patikleri burun ile topuk arası mesafesi 10 cm. Daha önce ördüğüm Papatyalı patikten 0,5 cm. daha büyük oluyor kendileri ...



Alttan görünüşü de böyle.. Patik ve Saç bandında dayanıklı bir ip olduğunu düşündüğüm, Ören Bayan Dora beyaz ip kullandım. Pembenin markasını da muhtemelen Kartopu Flora'dır. 



Saç bandı 37 cm. uzunluğunda örülmüştür. Daha önce de yaptığım gibi saç bandının arkasını birleştirmedim. İstenildiği şekilde ayarlanabilsin diye...



Çiçek daha önce yaptığım papatyalar ile aynı teknikle yapılıyor. Ancak taç yapraklarının sayısı ve doldurulan trabzanlar arttırılarak 3 sıra çalışılıyor. 


Ve sonuç böyle oluyor...


Yeni Paylaşımlarla görüşmek dileğiyle...

SEVGİLER..

0 yorum:

Yorum Gönder

 

2014 kadin modasi Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates