Derya baykal örgüleri, yakadan başlamalı hırkalar,bebek battaniyeleri, bebek örgüleri, Rulolardan harika duvar süsleri | 2014 kadin modasi

15 Mayıs 2013 Çarşamba

0 Rulolardan harika duvar süsleri


Duvara tiolet kağıt ruloları


Eğer rulo kapalı tuvalet kağıdı bu son kare çekin önce iki kere düşünün, daha sonra çöpe o rulo atmak. Sen uzak sihirli atma olabilir! Sihir değil belki Tamam. Nasıl popo silme gün arta kalan bir şey büyü olabilir? Ama kesinlikle bir sanat potansiyeli parçası yapabilir! beni biliyorsanız ben banyo malzemeleri ilham bulmak düşünürdüm ama ben, kendi başıma fikir gelmedi. Aslında bu proje ben boyutuna azaltmak ve tasarımlar içine yapıştırılmış rulo tuvalet kağıdı internette tökezledi bir fotoğraf esinlenilmiştir.



Sadece çok harika ve olanaklar sınırsız oldu! Ben kızın yatak odasında renk biraz serin olacağını düşündüm.Yani, kapalı ben hafta ve tuvalet kağıdı ve kağıt havlu ruloları hafta toplama görevi ayarlanır. Ben bunları dolu iki alışveriş torbaları dolu ve ben rulo toplama neden hiçbir fikri yoktu benim aile ve arkadaşlar için böyle bir stokçu gibi görünüyordu olmalıdır.

İlk çanta doldurduktan sonra benim yaprak ve çiçekler için 1 1/2 inç şeritler için 1 inç şeritler halinde rulo kesme başladı. Ben çiçek yaprakları biraz daha duvardan öne istedim. Ben çiçek en inşa ve ben biraz bu toplama geri bu yüzden, yaprakları yapmak için üzerinde bıraktığı bulundu! Birkaç hafta sonra ve rulo dolu bir çanta, Ben yaprakları kesme bitirmek başardı.


Ben beş taç yaprağı yıldız patlamaları içine çiçek sıcak yapıştırılmış. Bu kolay oldu. Öte yandan Yaprakları öncesi yapı için biraz daha zor olduğunu, bu yüzden birkaç yapıştırılmış tasarımlar yapma ve tasarım temel bir parçası tamamlandı sonra parçasına geri kalanı bırakarak sona erdi.



Ben çiçek ve yaprakları boyama bir öğleden sonra bir bölümünü geçirdi. Ben çiçekler için yaprakları ve pembe tonları için kullanılan yeşillik için çeşitli eklemek için çalıştı. Ince çeşitli her zaman şeyler düşünmek biraz daha ilginç değil görünmesini sağlar?
Ben de küçük ve büyük daireler kesip ve her çiçek merkezlerine onları yapıştırılmış bazı güzel kağıt bu kadar, çiçekler için bazı parlama eklemek istedim. Bazı düğmeler vardı ve daha da, dairenin merkezine yapıştırma onlarla süslenmiş.


Her şey kuru iken, tasarım zaman oldu. Bunu yapmanın en iyi yolu sadece zemin üzerinde yatıyordu ve ben bunu yapıştırılmış kesin bir şey sevdim placement.When ile oynamak olduğunu. Ben olmasaydı sadece doğru hissedene kadar, ben taşındı. Bu işlem zaman alıcı oldu, ama en iyi parçası olduğunu düşünüyorum!
Ben tüm parça düz koymak emin olmak için vardı, bu yüzden yapıştırma iken ben yere karşı her rulo düz olduğu ekstra bakım kullanmak zorunda kaldı. Ben Abby için son bir dokunuş olarak bir kelebek eklendi ve bazı çivi ile kız odasının duvarında asılı duvarda asılı. Ben onu asmak çok kolay söyleyebiliriz!


Ben oturma odası için daha yetişkin sürümü yapmayı düşünüyorum. Ben benim resim çerçeveleri arasında bu örgü olması güzel olabileceğini düşünüyorum. Ben düşünmek şey varsayalım. Sanırım biraz ilham ve popo silme kötü yani kullanılan bile bir şey, güzellik ve iyi için kullanılabilir düşüncesi ile size bıraktım umuyoruz.Çok Tanrı gibi bizimle doğru mu? Şimdi, tampon ya da maxi yastıkları dışında inşa duvar asma de çizgi çizmek yapmak. yarına kadar ... 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

2014 kadin modasi Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates